lördag 6 april 2013

En härlig fredag

Det är så härligt att vakna, denna lördag morgon! Solen skiner även idag. Tror att man måste passa på. För snö är på väg. Vilket jag hoppas är FEL! Ingen mer snö. Men nu njuter jag av att solen skiner... Tror jag ska promenera lite idag....

Arbetsveckan avlutades med de bästa. Det var flera av mina ex jag träffade. Vi var sammanlagt 16 stycken som träffades. Dessa människor är verkligen människor jag trivs med. Det är mina ex-kollegor. Kanske kan jag förtydliga. ;)

Vi var på ett ställe på Söder, Faros hette det. Ett grekiskt ställe. Trevlig personal och bra mat. Och inte hade vi bråttom därifrån vilket inte besvärade restaurangen. En lyckad kväll! Längtar efter dessa personer redan!



jag tyckte om stället, ett stort sällskap som fick sitta i lugn och ro hela kvällen. Servicen var utmärkt och maten lika så.

4 kommentarer:

  1. SV: Tack så jätte mycket, det värmer enormt mycket!

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart. :D
    sv: Nämen åh, tusen tack för din himlans fina kommentar! Åh vad det värmer.
    Lördagskram. ♥

    SvaraRadera
  3. Såg att hemma på min gata ska det komma snö i natt =(

    SvaraRadera
  4. Här har vi inte sett någon snö än o hoppas att den håller sig borta ...

    SvaraRadera