fredag 19 april 2013

Nerverna utanför kroppen.

Just nu har jag nerverna utanför kroppen. Ja. Så är det. Det är två nätter till söndagen. Ja. Matte är jag bra på också. Men varför just söndag. Jo. Det är då det händer. Ska stå på scenen. Med inte vem som helst. Utan med den bästa kören.  WLG. We love gospel. De som följt bloggen har ju läst förut. Att jag sjunger i denna kör. Och. Det är inte bara kör. Denna termin har jag lärt mig mycket om gospel. Vilket varigt riktigt kul. I höst hppas jag gå i skolan på deltid och hade tänkt pausa med kören. Men wips. Var anmälan slickad. För det är en fröjd att sjunga i just denna kör. Det är sista gången vi ses som kör på söndag. Jag är lite nervös. Väldigt nervör. Men tror det kommer att gå bra. Vi har ju en toppen körledare!
Hoppas ni får en toppenhelg. Det får jag! 


2 kommentarer:

  1. break a leg eller hur var det man skulle säga :)

    SvaraRadera
  2. Ett stort LYCKA TILL idag! Älskar gospel. Ha en härlig söndag! Kram!

    SvaraRadera