torsdag 25 april 2013

Till minne av

Det har många år. 14. Om man ska räkna. Och det gör jag. För 14 år sedan var det de där första varma vårdagarna. Ni vet. När man fick lite försmak av att sommaren är på väg. Det är rätt otroligt att jag minns tillbaka till 14 år tillbaka. När jag knappt kommer ihåg vädret från förra året.
För 14 år sedan gick min syster bort. Hastigt. Och sakanden är där. Fortfarande. Tänker på henne ofta. Kan inte säga dagligen. Men ofta. Hon finns där. Med mig. Detta inlägg är till henne.

4 kommentarer:

  1. Jag vet egentligen inte vad jag skulle säga men jag är ledsen för din skull.
    Tiden går men saknanden är där, alltid.

    SvaraRadera
  2. Vad sorgligt med att förlora någon nära. Stor kram till dig. Jag beklagar sorgen.

    Har en tävling i bloggen där du kan vinna en sångpåse. Den avslutas 27/4 så passa gärna på att delta. Tävlingen hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

    SvaraRadera
  3. Massor med varma kramar till dig.

    SvaraRadera