tisdag 21 maj 2013

Bättre och bättre

Det går framåt. Med smärtan i foten. Kan stödja mig på benet/foten utan att det smärtar allt för mycket. Alltså är det snart bra. Eller ja, kanske inte jättesnart. Men snart. Och imorgon ska jag jobba. JA! Så tråkigt att vara hemma och ta det lugnt. När det "bara" gör ont i foten. Men tror det varit ändå bra, så att foten har kommit igång med läkning.
Idag har jag sysselsatt mig med att lyssna på musik inför hösten pass. Lyssnandet kräver inte så mycket. Att sätta rörelser tar jag sen. Längtar att få ihop ett superbra pass till hösten. Tihi! 
Bilden hämtad från: Kalvin

3 kommentarer:

  1. Usch, jobbigt att vara skadad. Krya på dig och foten

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att foten blir bättre och bättre.
    Krya på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dej en bra dag :-)

    SvaraRadera