fredag 31 maj 2013

Bloggpauser

Det blir en och annan bloggpaus. Eller bara ett uppehåll med ett par dagar på bloggen. Lite då och då den senaste tiden.

Fredag idag. Skönt. I helgen ska jag träffa en jag få lite positiv energi. Ska träffa ett gäng härliga kompisar. Just vad jag behöver nu. Få lite pepp.

Jag har ju sökt en utbildning, skickade iväg en bunt papper till folkhögskolan där utbildningen skulle ges. Hälso och KostCoach. Det är vad jag vill bli. Jag skulle få reda på om jag kommit in i slutet av maj. Idag är det sista maj. Inte hört ett skvatt! JAG vill VETA! NU! Vill ju! Vill ju.

Min fot har ju gjort ont. Var en sväng till Stinsen för att hitta ett stödband som räcker ända till tårna, men hittade inte. Fick dock bra hjälp av de i affären i hälsoaffären där. Och tror att foten blir bra snart! 


Ett ställe där du kan gå i affärer i lugn och ro. De flesta affärerna finns här.


1 kommentar:

  1. Ja när man vill nåt så gärna så får man vänta i evigheter..

    SvaraRadera