måndag 13 maj 2013

Solen och värmen

Just nu njuter jag. Solen skiner. Fåglarna kvittrar. (hela tiden, dygnet runt) Ja, jag njuter. Tycker faktistkt att det är rogivande med fågelkvitter.
Det har varit lite ledigthet, och annat. Men nu ska det jobbas på ett bra tag till. Har slutat kören, vilket är tråkigt, men ändå rätt skönt. Nu sitte jag och njuter av sole istället. Här är det grönt, bladen har verkligen exploderat. Och visst får man en känsla av sommaren. Trots att det bara är MAJ.

Mina mål, som jag satte i vintras. Närmare sagt, vid nyårskiftet. Då skulle jag inte äta godis/kakor på ett tag. Det har jag totalt skitit i. Men har minskat ner det.
Träningen har jag också slarvat lite med den senaste tiden. Men där har jag goda skäl till varför. Så är nöjd ändå.
Att springa tjejmilen får jag nog strunta i år. Hälsenan säger att jag ska ta det lite lugnare. Och då lyssnar jag på den! EN anna gång...
 

Ha de gott!

1 kommentar:

  1. SV: TACK för din kommentar! För mig är det supersvårt med frestelser men nu har jag snart klarat av dag 2 :)

    Hoppas du kan vara med på något mindre lopp och att hälsenan mår bättre snart :)

    SvaraRadera