fredag 17 maj 2013

Sommaren hägrar

Halva maj har passerat. Värmen är här. Solen skiner. Ifall något missat det i mina tidigare inlägg. 

Denna helg är spännande. Den stora händelsen är bröllop för mig. Nej, jag ska inte gifta mig. Utan min en familjemedlem. :) Nice! 

Detta innebär att jag kommer att missa något jag velat se, semifinalen i ishockey, mellan Sverige och Finland. Och det är nog bra det. Hjärtat skulle vara i halsgropen hela matchen. Haha! Hoppas så klart att Finland går vidare. Synd bara att det inte är final nu, när det är Sverige-Finland. 

ESC-finalen är även denna helg. Det är också något jag få lägga åt sidan. Men men, hoppas rätt låt vinner! Har faktiskt ingen favorit, som förra året. Min magkänsla sa ju att Loreen skulle vinna. Den känslan har jag inte fått i år. SÅ lycka till alla! 

2 kommentarer:

  1. Riktigt skönt! :)

    Visst är det härligt med solen!? :D

    SvaraRadera
  2. Äh...det gör väl inget att man missar det som visas på tv:n. Nä...inte om man ska på bröllop.
    Åååå så vackert det kommer att vara.
    Ha det såå kul!
    Kram!

    SvaraRadera