lördag 8 juni 2013

Festligheter

Det är början av sommaren. Dags fester fester. Studentskivor har flera varit på.... Har faktiskt sett det på nätet. Så jag vet att det är sant. Bröllop har jag varit på. Flera väljer ju att ha bröllopet på den varma delen av året. Idag är det ett bröllop. Inte mitt. Men ett kungligt. ett bröllop jag kommer att missa. För jag ska iväg och fira en annan. Födelsedagskalas ska det bli inom familjen och det blir nog roligare. Det är jag säker på. 
Bilden hämtad från: viggosparty


3 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en toppendag! Och att foten snart går att springa med! Ja, lite kul att jag skickade dej mitt godkända besiktningsprotokoll, haha! Sorry!

    Och prinsessbröllopet idag...gud så vackert, jag är väldigt svag för prinsessbröllop!!!!...till makens förtret som inte gillar monarkin...

    SvaraRadera
  2. Jag såg 25 minuter av bröllopet, sedan ville jag ut i solen igen!

    SvaraRadera
  3. Studentfest och bröllop...samma lika här. Studentfest i fredags och bröllop i går. Vilka fester!
    Åååå så vacker brud det var. Fast..jag var ganska vacker jag också ;)
    Kram!

    SvaraRadera