fredag 7 juni 2013

Grillning

Det är inte illa. Dagens avslut. Att grilla med bästisen. Gott är det också. Kött blev det. Det doftar så gott om grillat och det har doftat grillat mat lite här och där. Idag blev det min tur. Att få grilla. Det bästa var så klart att få umgås med vänner! 
Och njuta lite av solen. 


Bilden hittade jag på: glamourmamman

Springa, det kan jag typ göra. Nästan. I alla fall. Snart. Tror jag. Foten är på väg att bli bättre och märker att jag går bättre och känner att jag skulle gärna ta ett skutt! 
Och denna bild hittades på: alexandrasara


4 kommentarer:

  1. Vi har också varit med om grillning idag. Men det blev korv och bröd. Det smakade jättegott i alla fall.

    Tråkigt att se att du inte mår riktigt bra i din fot. Men det verkar nu som om du blir bättre och det är ju bra.

    sv: Tack detsamma. Hoppas att din sommar blir fin.

    Gilla

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt att umgås och få vara :)
    Vad har hänt med foten ?

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Mums med grillat!
    Jag har ätit grillat kött nu i flera dagar :)
    Och sprungit har jag gjort också. Två hela kilometer.
    Och träningsvärk fick jag också på köpet ;)
    Kram!

    SvaraRadera