fredag 19 juli 2013

Ångest....

Lite ångest.
 Men mest glädje.
 Idag ska jag försöka få ordning på musiken till mitt pass. Basjympan. Det är kul att leta rätt på musik. Konditionsdelarna är roligast. Det är oftast den musiken jag går igång på. Sedan vill jag få variation på musiken, det ska vara lite olika slags musik. Vill blanda svenskt och utländsk musik. Olika karaktärer också, och olika snabba. Var riktigt nöjd med passet jag hade sist, och därför har jag lite ångest.Vill ju ha lika bra pass som jag hade då.



3 kommentarer:

  1. Lycka till. Och hoppas att du blir nöjd med slutresultatet.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ack om jag kunde komma igång med träning överhuvudtaget. Jag är världens latmask när det gäller träning. Har alltid avskytt det sen jag gick i skolan till och med. Vår gympalärarinna var ju av den gamla Lingskolan och den var inte rolig. Armar uppåt sträck.....

    Sv: Vi har ju fuskat, med att vi köpte redan färdiga tomater. Men de ska ge god skörd sägs det. Vi GILLAr verkligen smaken. Den är god.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  3. Åh, jag kan bara hålla med dig - tycker också att konditionslåtarna är lättast att hitta. Kanske för att jag gillar att köra dessa övningar bäst :-) Svårast är övergångs/nedvarvningslåtar tycker jag... Vore kul att se din låtlista sedan, för att få inspiration till mitt medelpass inför hösten :-)

    SvaraRadera