måndag 8 juli 2013

Bokläsning

Slappat och slappat. Det ska man ju göra när det är semestertider. Idag har jag i stort sett bara läst. Läst. Och läst. Det blev denna bok: 
Jag ska fånga en ängel, av Håkan Östlund
Det handlar om en man och en kvinna. Polis och en bokförläggare. Som möts. Inleder ett förhållande. Han- dras in i ett fall som engagerar Sollentuna. (min boplats) Hon bearbetar sin känslor.
En helt okej bok. Kanske inte den bästa. Men bra. Den var lättläst. 
Min dag. På soffan och på balkongen hade jag boken med mig, 


1 kommentar:

  1. Hej! Så borde jag också göra under min eviga semester. Jag är ju gammal nog att vara helt ledig. Jag läser ändå mycket. Det har jag gjort hela livet igenom.

    Den boken du visar har jag dock inte läst.

    Sv: Det funkar än med internetet, men håll tummarna. Det har bara blivit långsammare. Lite irriterande, när man ska ladda upp nån bild, eller byta till en annan sida. Hoppas att det går över.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera