torsdag 4 juli 2013

En dag kvar

Jag längtar till fem i fyra imorn. Då är det fem minuter kvar innan jag går på semester. De sista minuterna, när man inte gör så och har hela härligheten framför sig. De flesta längtar efter semester. Och jag är lyckligt lottad till den kategorin. Har alltid varit sedan jag var lite. Att få vara ledig länge på sommaren. Nu har jag en dag kvar att jobba. Sedan är det semester i ett antal veckor. Börjar semestern med att vara förkyld. Känns ju si så där. Men. Ja. Vad gör man. Ligga och ta det lugnt de första dagarna och hoppas att kunna njuta av semestern. Nu skiner solen, så det bådar gott inför semestern, lite solsken att börja med i alla fall. Får kanske sitta lite på balkongen. 
Bilden hämtad från: byggahus
Jag ska absolut ta det lugnt i år! 

1 kommentar:

  1. Hoppas på snar bättring och önskar dig en härlig semester! KRAM!

    SvaraRadera