tisdag 23 juli 2013

Endorfinkick

Har jag fått endorfinkick igen. Jag är fortfarande helt lyrisk. Toknöjd med passet. Det tränades idag. Med lite stelhet i kroppen. Har ju varit på Friskis i dagarna tre nu. Dels övat på mitt pass, och sedan prövat att skutta med på ett pass. Tack SusJos, för passet, och kul att få träffa dig!!!
Nu är jag nästan färdig med mitt pass, rörelserna är satta. Har jag koll på vad jag ska göra, måste bara finslipa det hela. Efter att ha studsat och stönat och svettats, kom en av värdarna förbi.Medans jag fixat med passet, var hon ock fixade i barnrummet. Och jag fick beröm musikvalet. Då vart det lite glädjeskuttar. 
Ja, glädjen är total. 
Över att kunna träna det jag trivs bäst med och att fått ihop med bra musik.
 Och att rörelserna har trillat dit.  

9 kommentarer:

  1. Visst är det en skön känsla när man får till det vad det än nu gäller

    SvaraRadera
  2. Älskar kicken man får av träning!

    SvaraRadera
  3. Åh har ni haft en liten minibloggträff ?? vad kul

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi leder jympa på samma ställe... :) Så vi träffa lite då och då, nu var det dock lite längre emellan mötena...

      Radera
  4. Va härligt det låter! :) Grymt känsla när man känner att allt sitter perfekt. :)

    SvaraRadera
  5. Låter helt underbart med en endorfin kick.
    Dom borde vi få lite oftare :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag äter glass, kebabtallrik, hamburgare och tränar inte än. Men men.... är det sommar så är det...:)

    SvaraRadera
  7. Tack själv för att du kom! Blir så avis att du är färdig med höstpasset, jag har ju inte börjat än!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har ju liksom semester kvar Sus! :) Du hinner! :)

      Radera