torsdag 11 juli 2013

Härligt att vara hemma

Det var skönt att komma hem till mamma. Och bli omhändertagen. Jag sov, ät, fixade diskmaskinen, sov. Läste lite. Ja, så såg mina dagar ut. Mamma försökte få ut mig, men det var skönt att sitta och slumra till i fåtöljen. Inne. Och ja, inte var det så värst varmt ute heller. Men det var välbehövligt. Även som vuxen är det skönt att bli omhändertagen. När man är lite krasslig. Och jag har ju semester. Och även min mamma hade det. Hann faktiskt fira min storasyster som fyllde år också. Så fikat en del också. Och jo, det märkt på kroppen..... Trallalalalaa. :) Så  längtar efter att komma igång med träning, så att jag kan få njuta av träningsvärk.

Här kommer lite bilder från landet.... 


2 kommentarer:

  1. Sv: Tack :) Jag åkte eclipse och den var vidrig haha! Men jag vågade mig upp iallafall :P

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!
    Ibland är det skönt att bara få vara och njuta av stunden. Låta dagen få forma sig själv, äta gott och koppla av.
    Träningsvärk är också skönt! :)

    SvaraRadera