torsdag 18 juli 2013

Morgonpromenad

Det bästa med sommaren är morgonen. Speciellt när solen skiner, och man tar sig ut. Lagom varmt. Solen ger energi. Promenaden gick hur bra som helst. Foten hängde med, nästan att jag glömt bort att jag haft ont i den. Nu mår den bra, och jag kan komma igång. Jag mår ju så mycket bättre när jag får träna. Känner att psyket varit lite si så där. Visst, jag inte grinat och haft mig. Men märker nu när jag lyckats med promenader hur jag nästan tycker att allt är underbart. Eller så är det för att jag börjat kunna träna utan att det gör ont i foten! 
Bilden hämtad från: diy2emc

5 kommentarer:

  1. Alltid härligt med morgon på sommaren :)

    SvaraRadera
  2. Morgonen är alltid bäst! Svalt och skönt! :)

    SvaraRadera
  3. Om du visste så nyfiken jag blev, när d skrev om din fot. Jag har gått igenom din blogg ända tills att jag fick reda på att du hade stukat den. Så nu är det verkligen på tiden att den blir bra igen.

    Jag är inte morgonpigg, utan snarare tvärtom. Men jag går definitivt inte ut så tidigt för att få motion.

    Sv: Visst är det snyggt med orange. Det är en av alla färger som jag tycker om.

    Jag är ju pensionär, så det blir allt i min egen takt.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  4. Älskar morgonpromenader.

    SvaraRadera