onsdag 17 juli 2013

Motion


Nu har jag gjort det. En motionsrunda. Tog en promenad. Foten var med. Och orkade. Det var skönt väder ute, molnigt, men varmt. Det var riktigt underbart att få röra på sig, och promenera, och svettas.  Nu ska jag börja på riktigt igen.Träna alltså. Nu är jag på G igen. Nice. 
Känns det skönt att sitta i soffan och pusta ut. Inte så att jag tog i för hårt utan för att jag har semester. 


Till kvällsmål blev det bananpannkaka. En banan och två ägg. Sedan steka som pannkakor. Riktigt gott, och räcker gott och väl för en person. Till detta hade jag färska jordgubbar. Massor. Det gav en härlig fräsch sötma till.

Nu mår jag toppen. 



4 kommentarer:

  1. Va härligt att vara på gång igen! :) Heja!!

    SvaraRadera
  2. Va skönt att den där foten gett med sig!!!! Och sååå gott med jordgubbar!!!!

    SvaraRadera
  3. Bananpannkaka har jag hört så mycket gott om, så nu bara måst jag testa det.

    SvaraRadera