fredag 12 juli 2013

Semester

Det har gått en vecka av semestern. Och jag är redan nu helt dagvild. Eller inte helt. Men rätt så. Har inte riktigt koll på dagarna. Och det är rätt skönt. Jag njuter av att inte passa tider och att inte behöva kliva upp till väckarklockan. Tidigt vaknar jag ändå. Tycker om mornar. Att ta det lugnt. Ha lite svalt i lägenheten. Märker nu när jag är lite småkrasslig att det är skönt när det är svalare. Men tycker om när solen skiner! 

Min snyggväska som kommer att hänga med mig i sommar.... :) 


3 kommentarer:

  1. Tack för titten hos mig!
    Här blir nog en varm dag i dag, tror det får bli en sväng till sjön.

    Snygg väska!

    Ha en bra dag
    //bara Anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Tack :) Det är skönt att vara dagvild faktiskt, och bara njuta av dagarna!

    SvaraRadera