lördag 20 juli 2013

Slappa och promenader

Nu går det verkligen framåt. Foten mår bra. Eller rätt bra. Har inte ont i den längre. Men känner att den inte riktigt orkar med. Det har varit promenerande de senaste dagarna, bara så att foten ska hänge med sen. Känns skönt att äntligen kunna röra på sig. Jag är nöjd med låtarna, ska bara sätta rörelserna. Har lite funderingar hur jag ska lägga passet. Och vilka rörelser jag ska använda. 
Nu har jag med låtar i avslappningen som får mig att snyfta till lite. Nästan att tårarna vill komma fram. Har haft snyftlåtar tidigare också men har lyckats jobba så pass mycket med passet att jag lagt bakom snyftandet. Att en del låtar kan vara så. Få fram känslor.
 När jag har satt rörelserna och känner att passet sitter kan jag lägga ut en låtlista. Kan vara så att jag kanske byter en låt. Vi få se. Nu ska jag vila från passet till imorgon, och ska jobba med den då. Kanske åker förbi Friskis för att få till några av rörelserna. :) Jag är nöjd hittills. 

2 kommentarer:

  1. Härligt att du du är nöjd!
    Och vad bra att foten är snäll med dig.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fötter kan verkligen ställa till det. Jag tvinade ut min i skogen igår och den protesterar lite men verkar överleva

    SvaraRadera