lördag 31 augusti 2013

Bloggbomb

Nu bombar jag med inlägg. Vet ju inte hur kommande vecka kommer att se ut, så lika bra att samla sig på pluskontot med inlägg. På bloggen då. 

Jag mår så bra av att röra på mig. Idag hade jag baspass, och det kändes super. Jag är ju en morgonmänniska och tycker om att få röra på mig då. Och nu har jag fått lite endorfinkickar. Tänk att lite rörelse kan få en att må bra! 
Familjejympapasset gick lysande. Mycket energi. Tycker det är kul att familjejympan är igång igen. Ännu mer endorfiner. 

Nu sitter jag en stund under filtar och njuter av regnet, sedan blir det iväg på nästa grej. ÅTERKOMMER om det. 

2 kommentarer:

  1. Fullt upp,ser jag :)
    Tro vad du ska göra härnäst.
    Jag tittar in här lite senare också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt med sådan energi! Kramiz

    SvaraRadera