torsdag 1 augusti 2013

God morgon världen.

Nu är det solsken igen. Skönt det. Igår dagen avslutades med åskoväder. Tyckte det var vackert med blixtarna, och försökte fota, men hann inte. Får öva helt enkelt. För det ska gå. Men frågan är när jag får nästa chans? 

Bilden är hittad från nätet.... :) 


Nu har jag pausat från Friskis, och det är dags att dra sig dit för att öva. Har jag lättast att öva. Och det är verkligen dags att jag övar in rörelserna, så att de sitter. Ska ju leda mitt första pass om knappt en veckan. 


Wiii! 

3 kommentarer:

  1. Att fota en blixt är väldigt svårt.
    Tur att det finns bilder på nätet :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att första passet går bra!!

    Har fått frågan om jag skulle vilja ansöka om att bli friskisledare - men jag vågar inte... känns som så många prov och visningar att jag ramlar ifrån redan innan jag börjat..

    Var det inte läskigt?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att du skrev en kommentar =)och tack för de fina orden =) Ha en härlig dag...

    SvaraRadera