tisdag 20 augusti 2013

God morgon!

Det är ju nåt speciellt med att kliva upp tidigt. Det gjorde jag idag. Ta det lugnt på morgonen innan jobbet. Rätt så skönt. Tänk om jag kunde vara så "duktig" när skolan börjar på allvar, så jag får en pluggtimme på morgonen. Det är i alla fall vad jag tänkt... I alla fall en eller två dagar i veckan. 

Något som slagit mig är att det börjar bli mörkt på kvällarna, och även när jag kliver upp tidigt på morgonen. Det är ju inte kolsvart ute men inte lika ljust längre, som när jag hade semester. Inse, att nu börjar hösten närma sig. Och jag gillar det faktiskt. (då är ju snart julen här) 
Bilden hittades på google... 

4 kommentarer:

  1. ja varje årstid har ju sin tjusning

    SvaraRadera
  2. Fördelen med att hösten snart är här är att det snart kommer att bli sommar igen ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Lycka till!
    sv: Åh, verkligen tack för din hjärtefina kommentar vännen! Det värmer verkligen.
    Tisdagsskram. ♥

    SvaraRadera
  4. Kliver också gärna upp tidigt kram Diana

    SvaraRadera