torsdag 1 augusti 2013

Jag är så glad

Körde passet två gånger idag. Mitt baspass som jag ska leda. Och det känns att jag fått ihop det. Bra val av allt. Till och med styrkedelen är okej, och har bra musik till. Foten, som varit skadad, höll. Men kan ju säga att det känns i kroppen. En sån där skön känsla när man tagit i och tränat på ordentligt. Jag är så nöjd. Och känns så skönt att jag kommit igång med träningen igen. Ska testköra passet på lördag, och sedan nästa vecka är det äntligen dags att få leda igen! 

Tycker det är rätt skönt att ha ett pass som jag själv satt ihop, kan bara ta det, och köra. Så har jag tränat färdigt. :) 

Nu blir det att sitta och slöa lite, och återhämta sig. Skriva rent rörelserna och sedan tvätta. 
Trevlig torsdag till er! 

Rörelseglädje! 

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat. Jag längtar till vårt riktiga träningsschema, så att det blir ordning på träningen.

    SvaraRadera
  2. Åh...lyckost dej som är färdig med passet! Nu blev jag liite stressad!

    SvaraRadera