lördag 3 augusti 2013

Pride II

Idag vaknade jag trött, hade sovit lite si och så inatt. Hm. Men hade ju lovat att köra mitt baspass med några jympakollegor så upp och hoppa. Riktigt kul att leda och köra sitt pass med kollegor, glad och nöjd gick jag iväg från passet. Pigg var bara förnamnet. Lite smådarrig i kroppen. Träningen ha ju inte varit få framträdande i sommar. Trots små försök. 
Ligga på stranden är inte min grej, men solen ville jag njuta av. Så åka in till staden och titta på Pride-paraden. Väl inne i staden, och efter lite mat, kom tröttheten igen. Funderade på att åka hem. Och slumra till. Men jag hade ju ändå åkt in. Så jag satte mig vid en trottoarkant, där paraden så småningom skulle passera. Så småningom var ca 1,5 timmar efter.  Men det var värt det. En sån feststämning det var! 



Sedan blev det åka hem, slumra till, tanka i sig lite vätska. Och då är man pigg igen! 

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig att det är en sjödundrande fest.
    Och fint väder ser jag att ni hade.
    Kanon!
    Kram!

    SvaraRadera