söndag 18 augusti 2013

Rätt så nöjd

Veckan glider mot sitt slut. Det är mulet ute. En och annan droppe har kommit ner från himlen. Men bara enstaka droppar där jag är! Runtomkring har det visst regnat. 
Idag var det dags igen. För lite jympa. För skojs skull räknade jag hur många pass jag haft. Tycker inte jag lett så mycket. MEN under senaste en och en halv vecka lyckades jag få ihop 5 pass. Första passet, då höll jag på och dö. Inte riktigt. Men det var tungt. Idag när jag ledde pass kändes det inte alls lika tungt. Rätt fascinerande det där med kondition och styrka, att den byggs upp rätt snabbt.
 (och förstörs lika snabbt)

5 kommentarer:

  1. 5 pass det var inte dåligt,

    SvaraRadera
  2. Så sant, så sant! Det går snabbare att sabotera o bryta ner, än att bygga upp igen. För fösta måste man ju hitta rätt motivation...Kramiz!

    SvaraRadera
  3. ja du det där med förstöra är manju duktig på :)

    SvaraRadera
  4. Tänk om jag gympat 5 minuter ;) Men inte ens det!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket!!!! Det behövs!!! :)

    SvaraRadera