onsdag 21 augusti 2013

Tiden

Just nu undrar jag vart tiden tar vägen. Under helgen blir det besök hos mig. Jag får gäster. Av någon anledning..... Kommer till det sen, i ett senare inlägg. 
Jag har en del att fixa till helgen, insåg jag igår på kvällen, när jag tvättade och slumrade på soffan. NÄR ska jag göra allt?  Trodde att det är flera dagar kvar än vad det är. Så jag får helt enkelt nöja mig med att strukturera om och göra det som jag hinner med helt enkelt.  

Solen skiner även idag. Och jag njuter! Sommaren är här fortfarande. 

4 kommentarer:

  1. Fyller du år kanske? Jag får också gäster i helgen, som aldrig varit här. Jag ska städa rejält, det är inte gjort på flera månader, det har ju varit så fint väder! Men när ska jag hinna?

    SvaraRadera
  2. ja så kan det va omplanering o sen finns det ju skåp mankan stuva in saker i om det ehöver städas :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är skönt! :) Man får suga i sig det sista!

    sv:Hi hi ja än så länge. Här är det inte helt smärtfritt men går helt okej. Han tyckte det var väldigt jobbigt idag att skiljas och det tyckte jag med. Men det gick ändå bra. Han ville dock pussa mig mycket först innan jag fick gå och pussa på sin lillebror på huvud och händer. Sen fick vi motvilligt gå men han förstår det bra även om det är jobbigt. :) Vi vinkade också i fönstret. :)
    Snart ska jag hämta mitt hjärta. Saknar han så det gör ont även om det är skönt att vara lite lediga. :)

    SvaraRadera
  4. Hmm...firat din födelsedag?
    Kram!

    SvaraRadera