måndag 19 augusti 2013

Underbart!

Jag har fått njuta av solsken idag. Solen har verkligen lyst hela dagen! Sommaren är fortfarande här. Imorse när jag cyklade var det dock lite kyligt, och det doftade "skolstart". Så som det luktar när skolorna startar. Jag har alltid gillat skolan, och skolstarten mest. Ny väska. Ny kläder. Nytt läsår. Jag tror att jag alltid varit nyfiken på att lära mig saker, även om jag hatat att göra läxor...  Och därför tycker jag om doften så här i mitten av augusti. Det doftar skolstart. Denna väska var min fösta väska i skolan! Jag skulle nästa kunna köpa väska bara på grund av nostalgi. 

2 kommentarer:

  1. ja o lugnt o skönt blir det på dagarna när de är i skolan :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, en sån ska jag ha om jag kommer in på mina vuxkurser...

    SvaraRadera