onsdag 25 september 2013

Fridfullt

Just nu känner jag mig fridfull. Kanske för att jag gjort en av läxorna till skolan. Som är avslappning. Kan verkligen rekommendera att göra avslappning regelbundet. Det är riktigt skönt och man blir avslappnad och får lite mer energi. 
Sedan har jag gjort ett drastiskt beslut, har lagt ner mitt Facebook-konto. Jag har kanske inte gjort uppdateringar dagligen, men varit där titt som tätt och kikat vad folk gjort. Detta har jag inte gjort nu på några dagar, och märker att jag är mer avslappnad. Visst kan jag känna av ibland att det skulle vara kul att bara gå i och kika lite, men nej! Nu är det fritt från FB ett tag. Och folk som vill mig nåt har ju mailadresser och telefonnummer till mig. Och detta gör också att jag är mer närvarande. Bloggen håller jag dock kvar. 

På tal om telefoner, så har jag fått lämna min smarta telefon på lagning. Så för tillfället har jag bara en gammal modell av telefon, som går att ringa med och skicka sms med. Alltså, kommer inte åt mailen eller spel eller annat trams med den. Och även där känner jag mig lagom avslappnad, skönt att inte bli nådd hela tiden. Med mail tänkte jag på då... MEN vad jag längtar efter min smarta telefon, så att jag kan fota igen!!! 

Ha en skön lill-lördag! 
Bilden hämtad från Ryggraden

3 kommentarer:

  1. de där med att vara avslappnad skulle jag behöva träna på..!

    SvaraRadera
  2. Ja ibland måste man ha små förbud :)
    Hoppas verkligen du får tillbaka din mobil snart, svårt och vara utan!
    Ha en skön torsdag!
    kram

    SvaraRadera