fredag 20 september 2013

God kväll!

Det är kväll. Fredag. Helgen har precis startat. Jag har det bra. Nu. Veckorna går så snabbt. Mamma hade rätt. Ju äldre man blir, desto fortare går tiden. Vet dock inte riktigt vad jag gjort av med tiden. Det har varit jobb, så klart. Och förberedelser inför helgen. Då är det ALLA BARNEN DAG hos oss på Friskis, vi lyfter fram hur viktig rörelsen är för barn. Och då jympar vi nästan hela dagen. Ja. Bjuder på barnpass. Det ska bli skoj. Och hoppas vi får förmedla rörelseglädje till många barn.
Bilden hittade jag på en blogg som jag besöker lite då och då, nämligen Mitt liv som Susanne

Så klart har jag mellan varven pluggat också. Men nu går det trögt. Skönt med helg och återhämtning. 

3 kommentarer:

  1. Det är alldeles för lite helg i veckorna

    SvaraRadera
  2. Tiden går alldeles för fort,
    Tack för länken =)

    SvaraRadera