fredag 27 september 2013

God morgon!

Nu är det fredag- japp. Nu är jag på banan igen. Har koll på dagarna. Nu blir det snart att ta sig iväg för att jobba lite. Sedan hem för att slappa. I helgen ska jag försöka klämma in lite studier. Det blir lite mer reflektioner över arbeten jag gjort. Har fört en träningsdagbok, de senaste två veckorna. Inte rört på mig så hemskt mycket. Men tror att i mitt jobb får jag rätt mycket rörelse, så inte helt oaktiv har jag varit. Förresten verkar inte ordet oaktiv vara ett ord, men nu är det det. Jag har skapat ett nytt ord.
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Även jag har varit oaktiv :)
    Ha en bra fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo här blir det skolarbeten också.. Och lite träning också, var på gymmet igår när grabbarna hade träning. SÅ jag passar väl på i helgen också..

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en fin fredag, kram :D

    SvaraRadera