lördag 21 september 2013

Lördagmorgon

Så underbart att vakna utvilad och med lugn i sinnet. Jag har en helg so jag kommer att  njuta av. Kommer att  jympa med barn på Friskis idag, som jag skrev om igår. Och sedan blir det lite bastubad hos min pappa. I en vedeldad bastu. Jag längtar redan att få sitta i bastun. 

Denna helg tar jag det lite lugnare med pluggandet. Ska bara läsa lite i två böcker. Och det är i stort sätt vad jag ska göra. Inga frågor att svara på. Utan bara läsa. Tycker det är så kul! 
Här är en del av kurslitteraturen. Vill läsa allt på en gång. MEN får hålla i mig och läsa bara det vi ska.... För att få in något i huvudet. 

4 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar lördag.

    SvaraRadera
  2. Härligt med vedeldad bastu, de är barndomsminnen för mig!

    Ha en skön söndag nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter helt underbart!
    sv: Åh, du är ju bara för söt. Tusen tack fina du!
    Söndagskram. ♥

    SvaraRadera
  4. låter som du planerat en bra dag

    SvaraRadera