söndag 29 september 2013

Nöjd.....

Nu går det undan. Har lämnat in alla uppgifter. Till skolan. Det har varit mycket reflektioner, och en del frågor att svara på. Jag är som sagt nöjd. Lite återblickar på det jag gjort ska jag göra nu. Läsa vidare i böcker jag läst. Repetition är bra. Speciellt när det är lite svårare saker att ta in. Intressant är det dock. Att läsa om näring och träning. Och inte minst coachande biten. Detta är något jag absolut skulle i kunna jobba med i framtiden på något sätt. 

Jag längtar, efter min smarta telefon. Den är ju på lagning och varit utan den i en vecka. Att man vänjer sig att vara utan den, det undrar jag. INTE jag. Jag längtar efter den. Väldigt mycket. Längtar efter Facebook. Och där vet jag inte vad jag ska göra. Tror uppehållet får vara ett litet tag till. Det har ju gått bara en vecka. Men, saknar inte direkt att titta på vad andra gör.... 


3 kommentarer:

  1. Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

    SvaraRadera
  2. usch nu fick jag dåligt samvete, jag borde plugga istället för att blogga

    SvaraRadera
  3. ja fejjan tar för mycket av vår tid

    SvaraRadera