söndag 8 september 2013

Söndag morgon!

Ännu en vecka har gått. Denna vecka har varit intensiv, givande och jag har haft riktigt kul!

Nu har jag landat i allt som jag gjort denna vecka. Då tänker jag närmast skolan. Som startade. Mitt i smeten var det mycket som for igenom huvudet. Nu tror jag att jag har koll på vad jag ska göra. Fått vara hemma två nätter, och tankarna är lite klarare. Jag har verkligen valt rätt. Det blir mycket hälsa och kost. Och coachande. Jag tror jag kommer att vara rätt jobbig ett tag framöver. Eller? Allt nytt som lärs in måste man ju öva, och det kommer jag ju att göra.... 

Utbildningens träffar är på Väddö folkhögskola, utanför Stockholm, mot kusten och skärgården. En väldigt vacker natur och vackert område. Och vi fick njuta av solen.



2 kommentarer:

  1. Hälsa och kost är ju hur intressant som helst. Va roligt för dig! :)

    SvaraRadera