söndag 15 september 2013

Söndag

Det är söndag idag. Om något missta detta. Solen lyser här hos mig. Härligt att fortfarande njuta av värmen och solen. Ska försöka ta mig ut i solen idag. Det är ju kyrkoval, och behöver ta en paus i pluggandet (förutom det jag gör nu) 
Det är inte bara kyrkoval idag. Kungen har visst suttit på 40 år på tronen idag, och prins Daniel fyller 40, han föddes alltså när kungen blev kung. 
Måste fixa en studieplats hemma till mig- så att jag sitter som jag ska och så att alla saker som jag behöver få plats på ett ställe. Just nu är det stökigt. 
Nej ni, nu ska jag fortsätta att plugga! Ha en skön söndag! 
Denna bild hittade jag här.


4 kommentarer:

  1. man bör njuta av ledighet och söndagen plugga hinner man väl ändå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Plugga måste jag göra under min lediga tid då jag jobbar under veckorna... :)

      Radera
  2. Hej. Ja det är viktigt att man sitter rätt, så man inte ser ut som en banan efter ett tag. Men passa på att vara ute i solen oxå. Men du är duktig som både jobbar och läser. Ha en så bra dag du bara kan. Hej.

    SvaraRadera