söndag 15 september 2013

Söndagen glider mot sitt slut

Riktigt nöjd med dagen. Jag har hunnit med det jag skulle- de uppgifter som jag skulle. Näring och hälsa uppgiften färdig. För denna gång. Det lär komma upp nya uppgifter. Väntar med spänning. Har även läst det jag skulle i Motiverande Samtal, en samtalsmetodik där man coachar klienten till förändring. Riktigt intressant. Detta ska jag även pröva på. Att hålla i samtal. Det ser jag framemot. En liten tanke flög i mig att jag skulle öppna ytterliga en bok, om avslappning där vi fått uppgifter. Men låter bli för idag. Huvudet orkar inte ta in mer kunskap idag. Behöver smälta det jag lärt mig under igår och idag. Och jag svävar fortfarande på en massa rosa moln. Glädjen i att hittat något jag tycker är intressant att lära mig mer om. Hälsa och kost och coachande.

4 kommentarer:

  1. Bättre o ta en vilodag från läsning så de gamla får lagras ordentligt i hjärnan först :)

    Ha en härlig kväll!
    Kram

    PS: man blir modigare ju äldre man blir :)

    SvaraRadera
  2. Va kul att du är nöjd med dagen! Du är så duktig som har börjat plugga :)
    Nya jympapasset gick bra idag...skönt att fixa premiären redan idag :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. nu är det måndag så nu kan du fortsätta

    SvaraRadera
  4. Man måste vila hjärnan ibland också.
    Kram!

    SvaraRadera