lördag 26 oktober 2013

Gråmulen lördag.

Toppenstart. På lördagen. Jympat. Det får mig igång. På lördagar. Jag mår bra av det. Att träna. Och få svettas. 
Idag svettades jag extra mycket. 
Skönt. 
En mini-promenad genom höstiga vägar. Det luktar så gått. När det trillat ner lite regn. Även på hösten. Luften var skön. Att andas in. Jag njöt. Av den korta promenaden. Bladen med vackra färger. De hade trillat ner. Från träden. Nu var de på marken. Och lyste fint där. I sina vackra färger. 
Njuta av det lilla. 
Av nuet. 

Avslappning på schemat, att vara i nuet. Sedan.... :) 

Hittat nåt på tradera? Det var ett tag sen, trots att jag tycker att stället är bra.... 


Detta är bra ställe att hitta saker på. Har hittat ett och annat. Snabbat och bra går det. Trots det var länge sen sist....

1 kommentar: