onsdag 30 oktober 2013

Onsdag morgon

Jag är dagvild. Ingen koll på dagarna riktigt. Hade en fortbildningsdag i måndags. Alltså startade veckan med något helt annat än att sitta på jobbet. Eller sitter gör jag ju inte. Men ni fattar. Lite annat på schemat än det vanliga. Så nu konstaterar jag mer för mig själv att det är onsdag. 
Bilden sökte jag på google.

Nu har jag fått ordning på matdagboken till skolan. Vi ska skriva dels på ett schema som vi fick från skolan. Alltså med papper och penna. Så där som man gjorde förr. Sedan ska vi ju föra in även in på nätet. Matvanekollen heter det. Livsmedelsverket sida. Detta är rätt bra. Att få se när man äter och vad man stoppar i sig. Nu har jag fört på papper och ska föra in samma in på sidan. Det som jag tycker mindre om är att det inte finns en app till min smarta telefon, som jag har med mig hela tiden. Utan måste föra in maten när jag har tillgång till dator. Kan ju göra det via webbläsare på telefonen, men vill ha lite större skärm, och föredrar datorn. Well. Nu är jag på g med och snart färdig. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar