söndag 6 oktober 2013

Veckan som gått

Det har varit en omtumlande vecka. Känslorna har åkt berg och dalbana. Det har helt enkelt varit fullt ös med allt. 
Under veckan har jag promenerat till jobbet. Så otroligt vacker hösten är! 

Igår var det mycket som hände. Började med jympa. En helt underbar start på helgen. Efter jympan blev det promenad hem. Även då hade jag kameran med.... 

Tur var det att jag rört på mig denna vecka! Lördagen fortsatte med att jag fick besök av vänner. Det blev fika. Gjorde melanzane chini fylla med auberginer. Mums!!!!! 
Bilden är hämtad från Go'kväll, där du även hittar receptet. 

Kvällen fortsatte med att min barndomsvän kom och umgicks med mig. Och vips kom vi på att vi var hungriga. Så, vi beställde pizza, och tittade på film. 
Lördagen har varit helt underbar! 


Höll tiden där vi beställde pizza, och det var gott. helt okej när man inte orkar ta sig ut.... :)

5 kommentarer:

  1. Visst är det vackert på hösten, men jag gillar inte att den övergår i vinter. Den kunde gott vara en början på våren, men jag kan ju inte ändra på det! Hahaha!

    SvaraRadera
  2. Låter verkligen som en toppen lördag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. En del av hösten är fin, medan det fortfarande är hyfsat varmt. Resten kan jag vara utan!

    SvaraRadera
  4. Vissa dagar är bara bättre än andra...så är det! kramiz

    SvaraRadera