fredag 1 november 2013

Alla Helgons dag

Det är alla helgons helg. Detta är en av mina helger jag tycker om mest. Ja. Det är det. Det är en stillsam helg. Helgen med eftertanke. I alla fall för mig. Jag har varit och tänt ljus vid minneslunden vid kyrkogården. Vackert med tända ljus. Tårar fällde ner när jag promenerade längs vägen. I mörkret. Vackert. Och saknaden över min syster. Min farmor. Morfar, mormor. En del som lämnat denna värld. Men som tur är finns de i hjärtat och kan minnas tillbaka i tiden som var.


3 kommentarer:

  1. SV: Tack så mycket.. Blev supernöjd!

    SvaraRadera
  2. Ja, man har många att minnas...

    SvaraRadera
  3. Ja,det är rogivande och vackert med alla ljus. Vi ska till Silverdal i morgon och tända ljus hos svärmor och svärfar.
    Och om det går vill yngsta sonen gärna hoppa in och jobba hos er!!!!
    Ha en skön helg!!!

    SvaraRadera