tisdag 5 november 2013

Färdigjobbat

Nu har jag jobbat färdigt för denna vecka. Imorgon flyr jag staden. Då blir det tre dagar på VÄDDÖ. Ute i skärgården. Och tanken är jag ska bli lite klokare. Ska gå i skolan.... Det är något jag längtat efter. Hela hösten. Nu är det dags att träffa mina klasskompisar. Imorgon far jag och det är fullt upp i dagarna tre. 
Och kan ju tillägga att jag tar med mig allt värdefullt, ingen ide och bryta sig in hos mig..... 
Bilden hittade jag på: http://www.improveme.se/new/

3 kommentarer:

  1. Tack! Otroligt skönt var det att komma iväg! :)

    SvaraRadera
  2. Ååå, vad jag måste bli bättre på att kommentera hos dig, tycker ju om din blogg :)
    Hoppas du har några härliga dagar ute i skärgården.

    SvaraRadera
  3. Så roligt! Ha underbara dagar ! kram :)

    SvaraRadera