lördag 2 november 2013

God morgon

Denna härliga morgon. Solen lyser lite svagt bakom de mörka molnen. Jag njuter fortfarande av hösten. Ja. Det gör jag. Jag trivs när det är mörkt. Låter konstigt kanske men då kan jag tända ljus vilket jag älskar. De kommer mer till rätta när det är höst och mörkt ute. Regnet har jag inte blivit så besvärat av, det har nog inte trillat ner så mycket denna höst. 

Den här morgonen börjar med att jympa, vilket är en av de bästa starter av dagen. Få igång kroppen och ha hela helgen framför sig.

3 kommentarer:

  1. Grattis till att ha sådant väder, här på sydkusten är det regn och rusk!
    Simone har dröjt kvar hos oss, hon vill liksom inte släppa taget om oss, utan det viner fortfarande runt husknuten!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Jag är lite kluven till mörkret som jag både gillar och tycker mindre om.

    SvaraRadera
  3. Det var en vacker bild du visar. Så ska det se ut, så man inte blir deppad.

    Sv. Vi blev båda jättelyckliga, när vi hittade mina nya skor. För jag har svårt för skor, sen jag bröt min ena fot.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera