torsdag 21 november 2013

Hm.

Det går undan. Vissa perioder är det fullt ös i livet, utan att jag egentligen vet vart tiden tar vägen. Eller orken. Det har varit lite träning, och annat skoj som jag gjort den senaste tiden. När jag väl varit hemma däckat i soffan. Idag blev en dag då jag bara är. Inget annat. Inga måsten. Bara är. Njuta av tända ljus. Julmusik. Jag njuter av livet som det är just nu. Det går som det ska. Men frågan är jag funderat på i höst är: VAD SKA JAG BLI när jag blir stor?
 
Bilden hittade jag på Google. Så mycket man hittar där.... 
Tjing! 

2 kommentarer:

  1. Kul att du kikade in hos mig :-)
    Jaa vad ska man bli nör man blir stor... hade jag varit frisk hade jag satsat på sjuksköterska eller läkarsekreterre. Men tyvärr sa kroppen min nej...

    Hoppas du kan komma på ngt bra att bli när du blir stor :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det undrar jag med mig själv också... har undrat i 23 år - så länge som jag jobbat på mitt arbete.. Här skulle jag vara ett tag. Kanske inte såååå länge :). Men jag trivs..

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera