lördag 9 november 2013

Lördag. Hemma.

Nu har jag landat hemma. Sovit hemma. Skönt. Att vara hemma. Efter tre dagars intensiva dagar på Väddö folkhögskola. Det var näringslära. Träning. Höll i ett pass själv, fick träningsvärk. Mycket intensivt, men så mycket nyttigt jag fick med mig. Nu måste jag bara landa, och sedan ta tag i uppgifterna. Det var en hel del. En av uppgifterna vi ska göra är att hålla två samtal där vi tittar på maten hos klienten. Och sedan ge kostråd. På ett bra sätt. KUL! Mindre kul att jag ska filma ett av samtalen för att se hur jag beter mig och vad jag gör... Viftade lite väl ivrigt. Men detta är något som ska göra förr eller senare så lika bra att göra det nu. Liksom. Nu blir det basjympa. På Friskis! WIIII! Längtat! (Märks det att jag är på topp nu?)
Bilden hittade jag på: Mias Dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar