söndag 29 december 2013

Blicka bakåt...

Tittade bakåt. Vad som hänt detta år. Så här i nyårstider. Det är bara några dagar kvar. Av 2013. Det har varit ett bra år. Faktiskt. Jag har haft det bra i större delar av året. Alla dagar är ju inte på topp. Men i det stora hela tar jag med mig en bra känsla av året. 

Jag har varit på bröllop, inte mitt eget utan en familjemedlem. Ett fint bröllop i kyrkan och en lyckad fest efteråt. Sedan har jag haft en skön sommar med massa sol och kulturella evenemang. 

Jag har även bloggat massor, för att vara jag. Bloggen har varit i full gång i ett och ett halvt år. Någon enstaka inlägg finns det, men bloggen kom igång sommaren 2012.

Och jag saknar snön, solen är dock framme idag. Dags för en promenad!

1 kommentar:

  1. Så bra att året varit bra. Det har det i det stora hela varit här också!

    SvaraRadera