onsdag 18 december 2013

God morgon

Sovmorgon i all ära. Då är man pigg och orkar kliva upp, tidigare än annars. Men men. Nu är det inte långt kvar. Snart är det ledighet. Längtar till att få fira jul med familjen. 
Planer inför ledigheten är många. Ska få lite nytt in i baspasset jag leder. Fräscha till den så att jag får ny energi i mitt ledarskap. 

Under ledigheten ska jag även läsa om hållbar utveckling, och koppla detta till kost och hälsa. Spännande. (trots att jag längtar efter att läsa en skönlitterär bok). 

Mat, vad är det för dig? 
 
Bilden hämtades från: Hälsosam mat

4 kommentarer:

  1. Mat för mig? Mat är gott och livsviktigt!

    SvaraRadera
  2. Så fort jag kommenterat hos dig får jag ett mail på min hotmail att det inte gått att leverera meddelande till dig. Undrar varför? Någon inställning du har? Jag behöver inga mail för att jag kommenterar hos andra bloggare :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. har gjort ändringar på bloggen nu. Vet inte om detta hjälper? Någon annan som haft samma?

      Radera