lördag 7 december 2013

God morgon!


Hur härligt är det att vakna när man ser snö ute. Jag gillar det!! Riktigt härligt, vitt och så mycket ljusare! Njuta av snön så länge den ligger på marken. 
Veckan avslutades med julbord. Det blev en libanesisk middag. Kul att få äta lite annat. Än klassisk julmat. Det får man äta sig mätt på under julen. 
Eller? 
Lätta på dansfoten fick man göra sedan efter middagen. Välbehövligt. 
Idag ska jag ta det lite lugnt. Vila och bara vara större delen av degen. Sedan vet man ju inte vad som händer..... 


4 kommentarer:

  1. Du borde väl göra reklam för att du är gästbloggare idag :)

    SvaraRadera
  2. ojojoj… vi har helt olika åsikter om snö och vinter och jul… men det är skönt att vi folk är olika, blir lite roligare så. efter vintern kommer det bästa, vår och sommar. då lever jag upp.
    aino

    SvaraRadera
  3. Men oj så mycket snö du har!
    Jag som älskar vinter och snö tycker att det är lite torfligt med den varan hos oss... bara lite, lite vitt på marken. Jag vill ha minst en halvmeter nu!!!

    Kul att hitta till en ny spännande blogg!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Aino i denna fråga :)

    SvaraRadera