lördag 14 december 2013

Lucia.....

....var avklarat. Som jag skrev tidigare gillar jag Lucia. Efter jobbet skulle jag handla lite glögg i köpcentret. Då fick jag njuta lite av sjönsjungande sång av en Lucia-kör. 
Sedan blev det att åka till en kompis- där njöt vi av en gourmetmiddag (pizza). Vi blev kvar i köket hela kvällen, drickandes glögg, ätandes lussebullar. (näring så det skriker....) Vi gjorde tillbakablickar till senare delen av 80-talet, och början av 90-talet. Ni vet, strax innan internet och datorerna gjorde sitt intrång. Innan smartphonens. Själv är jag fortfarande mer bekväm med att använda datorn, när jag ska skriva något längre, eller göra något viktigt (betala räkningar). MEN jag älskar min smartphone... 

Nu kör vi äntligen en efterlängtad träning. Maten är planerad för dagen också. Kycklingsallad blir det idag till middag. 
Önskar er en skön lördag! 
 

3 kommentarer:

  1. Så mysig kväll! Tycker man använder datorn mer naturligt!

    SvaraRadera
  2. Ha en toppen lördag!!!
    Och ja, vad gjorde man utan sin smartphone ? Kram!

    SvaraRadera
  3. Trevlig och hälsosamt det där lät :-)

    Vi är lite efter här i Spanien tror jag, för här blir det Lussetåg först idag :-)

    SvaraRadera