måndag 30 december 2013

Nytt år gör sig påmind

Det nya året kommer med stormsteg. Ska försöka få till träning idag, och imorgon. Så kan jag påbörja nya året med ny energi. Nyårslöften? Nja, det vet jag inte om jag ska ge. Utmaningar lika så. Lätt att ge en massa nyårslöften som hålls bara ett tag.... Utmaningarna var att träna mer och skippa godiset....Tittade efter hur förra året startade, då hade jag ett gäng utmaningar, och klarade av dessa rätt så bra. Ett tag. Sedan kom sommaren.... Jag ska fortsätta mitt liv som jag gjort hittills, det mår jag bäst av. 
Har du några nyårslöften? Vilka i så fall?

8 kommentarer:

  1. Nej, inga nyårslöften. Jag tror att de bara skapar ångest.

    SvaraRadera
  2. Gott slut och Gott Nytt!
    Nope, inga nyårslöften - bara fortsätta som i år.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har långsiktiga mål som jag jobbar med, viktigaste löftet är att se till att må bra. Kram på dig och gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Kanske vi ses på lunchpasset idag?!
    Fortsätter med samma nyårslöfte som i år : Dricka mer Champagne !!! Hihi...
    God Fortsättning önskar jag dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte Susanne att du skulle ha pass på kvällen, måndag liksom. Hinner inte, då jag tvättar.... kram

      Radera
  5. Så är det att man kanske avlägger löften på nyårsnatten. Sen blir det av ett tag, så försvinner det ur minnet. Jag brukar sällan avlägga några löften. Absolut inte att träna. För det är det värsta jag vet sen gympan i skolan Vi hade en urtråkig lärarinna, så det satte sina spår.

    Sv: Vi behövde en slappardag igår. Nu känner jag mej piggare.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  6. Ja snart nytt år, nya möjligheter
    Häng med på min utmaning

    SvaraRadera
  7. Här blir det inga löften, de bryter jag ändå. ;)

    Jag önskar det ett gott slut och ett gott nytt år!
    Hoppas att du vill följa med mej nästa år.

    Kram

    SvaraRadera