söndag 15 december 2013

Tredje advent

Vaknar upp till advent nummer 3 i ordningen. Min inre väckarklocka väcker mig vid 5. Trots att jag la mig sent igår. Men det är mys. Att få tända de tre ljusen. Snart är JULEN här.
Igår var jag hos en väninna, och firade tredjeadventafton. Ja. För det var afton igår, kvällen före den tredje advent. Vi åt sallad, med kyckling. Mums! Sedan blev det film, glögg och godis.
Trots korken på sned, så innehöll glöggen 0% alkohol. Gott!!! 

Filmen var en romantisk komedi som jag har glömt namnet på. Och oj vad vi skrattade. Det var en klassisk film a la amerika. En tjej och kille ska lura varandra och skriva artikel/få med på fest, och sedan blir de kära på riktigt i slutet... MEN ack vad vi skrattade.

Ha en riktigt skön söndag!

5 kommentarer:

  1. SV: Men det som är så mysigt! Men det försvinner ju i tvätten ;)

    SvaraRadera
  2. Det lät som en mysig kväll.
    Trevlig 3:e advent till dej.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt att få skratta. Vilken härlig kväll du hade hoppas att du får en mysig Söndagskväll oxå.

    SvaraRadera