torsdag 2 januari 2014

2014

Första inlägget i år. 2014. Ett bra år. Detta med. Jag känner det på mig. Jag är fortfarande ledig. Semester. Sköt det med. Lite skola ska jag hinna med. Och fixa till mitt baspass. Det tycker jag faktiskt är bara roligt. Har blivit mer medveten vad jag stoppar i mig. Och hur det har producerats. Jag gillar utbildning. Även om jag varit medveten av vad maten har för vikt för hälsan, har jag liksom fått en ny aha-upplevelse. Kul! Även träningen har fått en liten skjuts framåt. Trots att jag tränat av och till en längre tid. Kanske var det meningen att jag skulle läsa denna utbildning. Hälso och kostcoach.

Nu ska jag slappa en liten stund i soffan, sedan blir det av att ta en liten promenad. Och en middag med vänner väntar!

6 kommentarer:

  1. Ja middagen på nyårsafton var kanon god

    SvaraRadera
  2. SV: åh tack så mycket =)
    ja blev rätt nöjd me outfiten jag kom fram till efter mycket om och men ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, det ligger över en, det där med nytt jympapass...borde också...

    SvaraRadera
  4. Jag har arbetat idag och det var faktiskt OK

    SvaraRadera
  5. godfortsättnign några dagar för sent

    SvaraRadera