torsdag 23 januari 2014

God kväll!

Det är torsdagskväll- jag har jobbat nästan hela veckan. En arbetsdag kvar. Jag har klarat min första 5 dagars arbetsvecka för i år. Så här mot slutet av januari. Helt okej. 
Det som tar mycket av min tid nu är skolan och alla uppgifter och litteraturläsning vi ska göra. Det är väldigt intressant och givande. Efter att ha haft samtal med "klienter" så triggas jag igång för att läsa mer, och lära mig mer om mat och kostvanor. Vilka rekommendationer som finns. Vad är bra mat och dålig mat? Detta är verkligen något jag gillar! Så tacksam över att jag hittade denna utbildning!

Vad är hälsa för dig? 

1 kommentar:

  1. Hälsa för mej är att må gott!
    Äta gott, dricka gott, umgås med människor man gillar men även att må gott som att röra på sig. Allt i lagom portioner.

    Kram

    SvaraRadera